Returnare Produse

Procedura de returnare a produselor se face in concordanta cu urmatoarele prevederi legale:

Ordonanta nr. 130/31.08.2000 completata prin legea nr. 51/21.01.2003, OUG. nr.130/2000 si OUG. nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

Pentru a returna un produs trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email office@proline.ro. Vor fi luate in considerare doar cererile scrise.

Contravaloarea produsului returnat va fi inapoiata in termenul legal de maxim 30 de zile de la data returnarii. Contravaloarea se va returna in contul cumparatorului sau va putea fi ridicata in numerar de la sediul Proline.ro pe baza unui act de identitate, doar de catre titularul facturii de achizitie.

Cheltuielile de returnare (curierat, costuri ambalare) si comisioanele bancare vor fi suportate de catre cumparator si vor fi scazute din suma ce trebuie returnata.

Produsul trebuie returnat insotit de actele sale de achizitie in original: factura si certificat de garantie.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente. Ambalajul de transport trebuie sa nu fie deteriorat sau inscriptionat. Nu notati adresa sau destinatarul pe ambalajul original.
In cazul in care produsul, ambalajul sau acesoriile acestuia sunt deteriorate se va percepe o taxa de 10% (procent) din valoarea produsului.

Nu se pot returna:
- produsele care prezinta modificari fizice: lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alta forma de alterare a starii originale
- programe software, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate
- licentele Windows OEM activate (licente preinstalate de fabricant pe laptop-uri, netbook-uri sau sisteme PC desktop)
- echipamente de pe care au fost dezinstalate sau alterate sistemele de operare Windows sau alte programe cu care au fost livrate de catre fabricant
- telefoanele mobile la care a fost alterat sistemul de operare original (nu se accepta root-are sau jailbreak)
- cartuse desigilate
- imprimante/multifunctionale care au cartusele desigilate
- aparatele folosite din categoria "Electrocasnice" (aparate de bucatarie, aparate de curatenie, aparate de aer conditionat montate)
Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple).





Produsele defecte la primire (DOA - Dead On Arrival):

In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite cu produse functionale, cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu acordul clientului, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia. In acest caz cheltuelile de transport vor fi suportate de catre Proline.ro

Daca notificarea se va face dupa expirarea termenului de 48 de ore, produsele se vor supune procedurii de garantie (Proline.ro sau centre autorizate in functie de certificatul de garantie).

Acest regulament intra in vigoare incepand cu data de 1 Iulie 2012, pentru comenzile efectuate dupa aceasta data.
Pentru orice alte detalii suplimentare va rugam sa ne scrieti pe adresa de email: office@proline.ro

Informaţii Comanda

* Nume:
* Prenume:
* E-Mail:
* Telefon:
* ID Comandă:
Data Comandă:

Informaţii Produs & Motivul Returnării

* Nume Produs:
*Cod Produs:
Cantitate:
*Motivul Returnării:



Produsul este Deschis:
Defecte sau alte Detalii:
Introdu codul in căsuţa urmatoare: